Lördag 2/7

I dag har jag och carolina varit till boden med carolinas kusiner och mina bröder. Vi var dit så ungarna fick åka lite karuseller på tivolit. Carolina tyckte det var roligt. Jag trodde inte hon skulle våga åka nå men det gjorde hon. Åsså fick hon dra så hon fick sig ett mjukisdjur. Om ungefär 2 veckor ska vi fara på en liten semester till lycksele. Carolina har tjatat om djurparken sen vi var dit förra sommaren så vi ska dit igen. Hoppas det blir lika kul nu som sist vi var dit. Nu ska jag se tv och sen blir det sängen. Jag hoppas på lite mera sömn i natt. Det har juh varit så varmt nu i några dagar så man har juh inte kunnat sova. Det har varit så varmt i sovrummet. Ha det bra alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0