Helgen

har varit händelse rik. På lördagen så var vi på barndop jag och carolina, ante följde inte med. Det var min bror som döpte sin som Anselm. Mamma tyckte inte det var så roligt i slutet av dopet för då sa prästen att Anselms farmor fyllde år så alla stälde sig upp och sjöng för hon.Men det var ganska bra påhitt av camilla. Haha.. Sen så på kvällen var alla syskon och respektive samlade hos mamma och pappa, och alla barnbarn. Vi grillade och drack nån cider och så. Det var så gott med grillat, åsså var det roligt då alla var samlade så dära. Nä nu ska jag lägga mig i soffan och slöa, för i morrn är det jobb igen.. Jag hoppas det blir fint väder så jag kan vara ute med lillan på dan. För jag jobbar kväll så vi ska ta och hitta på nå. hej svejs

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tycker också att det var ett bra påhitt av Camilla, roligt att se mammas min! :)

2008-06-29 @ 20:07:03
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0