Måndag 7/7

Idag är det Måndag, gud så skönt. Jag har jobbat hela helgen. Men nu är jag ledig i 5 hela dagar sen så blir det att jobba helgen igen. Men jag hoppas på att det blir fint väder i veckan så man kan vara ute och sola och bada med carolina. Jag har inte så mycke mera att skriva nu vi ska snart fara ner till camilla och ungarna så carolina får vara ute och leka en stund, vi hade sovmorgon i morrse vi vaknade kl 9. Det var skönt efter en lång och jobbig helg. ha det bra..

Vi har inte gjort så mycke idag, vi har varit till camilla och ungarna en stund, men vi vart inte långvariga. Sen så for å handlade nå snabb mat till carolina, efter det for vi till carolinas farmor så hon fick äta ute på altan. Det var roligt för då åt hon. Sen så har vi varit och träffat syrran och krille, å då fick carolina ett par jeans byxor av moster som hon hade köpt i luleå. Tack moster victoria.

Kommentarer
Postat av: victoria

varsågod :) Hoppas dom blir använda :)

2008-07-08 @ 00:42:58
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0